Българският фолклор оживява в игра, създадена с помощта на двама бургазлии

Главният герой в Copperbell се бие с караконджули в един вълшебен възрожденски свят

Двама бургазлии участваха в създаването на фентъзи играта Copperbell (медена камбанка/меден чан), вдъхновена от българския фолклор, легенди и митология. Александър Попов се занимава главно с организацията, планирането на проекта, програмирането и гейм дизайна, а Димитър Желев се грижи за озвучаването и композирането на музиката, която е част от музикалния проект Fanfar.

В екипа има още двама души - Любомир Найденов от София, който е основен съдружник в създаването на играта и художникът Александър Игнатов от Варна. Четиримата се познават от дълго, но това е първи техен общ проект.

"Отделихме няколко седмици да търсим потенциални варианти за проект. Имаше възможност да правим игра с пирати, игра във виртуална реалност, игра за джуджета-крадци на мебели, но в крайна сметка се спряхме на приключенската игра Copperbell. В деня, в който трябваше да направим окончателното решение, Александър Игнатов ни показа няколко започнати концепции по нея и ни спечели.“ разказва Александър Попов.

Действието на играта се развива в един вълшебен балкански свят от възрожденския период. Нейното развитие всъщнсот разказва на играча една цяла приказа с главен герой – медено чанче. Дядо му е бил част от група кукери, които се събирали всяка година и извършвали ритуал за пречистване на земята от духове, но с времето от групата останал само той. След пропускане на последния ритуал изгрява червена луна, която е била предсказана в предание. В рамките на следващите дни из гората плъзват странни караконджули и започват да извършват пакости. В играта има и много герои, които са родени изцяло от фантазията на художника, но също са повлияни от българския фолклор.

Малкото чанче е героят, който трябва да се пребори с настъпващото зло, като използва вълшебните си способности.

В момента през Steam е достъпна демо версия. До излизането на цялата игра остават няколко седмици, през които ще се завършат последните музикални теми и дребни графични подобрения.

Екипът, работил по Copperbell е амбициран да продължи съвместната си работи по нови проекти. Съвсем скоро те започват работа по нова игра, която би трябвало да излезе още тази година.

Сподели новината:

Коментари